۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۸۳۵۵

کاهش تاخیر پروازها و عرضه تبلت به مسافران هوایی

شرکت هواپیمایی معراج در حالی نخستین پرواز مستقیم خارجی خود را از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) آغازکرد که سری پروازهای برون مرزی این شرکت همچنان در فرودگاه‌های استانی به قوت خود باقی است.
کاهش تاخیر پروازها و عرضه تبلت به مسافران هوایی
به گزارش جهانبین نیوز، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل شرکت هواپیمایی معراج در مراسم افتتاح نخستین پرواز مستقیم خارجی این شرکت ازفرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به اقصی نقاط جهان، هدف از توسعه این شرکت را حرکت در مسیر تامین نیازمسافرت مسافران هوایی برون مرزی عنوان کرد و افزود: شرکت هواپیمایی معراج با ۳ سال عمر توانسته است طی این مدت بیش از ۵ میلیون مسافر داخلی و خارجی را جابه جا کند.

وی اظهار داشت: از بدو فعالیت این شرکت پروازهای خارجی به مقاصد کربلا، نجف و کشورهای همجوار در فرودگاه‌های استانی (کرمانشاه، مشهد، کیش) صورت می گرفت که اکنون با افتتاح پرواز مستقیم خارجی درفرودگاه بین المللی امام، چرخه فعالیت حمل و نقل شرکت هوایی معراج تکمیل شد، هرچند انجام پروازهای خارجی استانی نیزهمچنان پابرجاست.

زنگنه، سن هواپیماه‌های این شرکت را کمتر از سن سایر هواپیماه‌های دیگر ایرلاینها دانست و افزود: ناوگان هوایی شرکت معراج جوان‌ترین هواپیماه‌ها را دارد که میانگین سال تولید ۵ فروند آن به سالهای ۱۹۹۷و ۲۰۰۰ برمی گردد.

وی تصریح کرد: درشرایط تحریمی ایران، توسعه ناوگان هوایی اگرچه مشکل به نظر می رسد اما برای عبور از این پدیده چاره ای جز توسعه وخدمات دهی به مردم نیست، کما این که هرهواپیما با پروازخارجی خود می تواند به عنوان پرچمدار و سفیر کشورش برای شناساندن جاذبه های گردشگری، تفریحی وفرهنگ غنی ایران به دنیا تاثیرگذار شود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی معراج اضافه کرد: استفاده از جدیدترین سیستم های فنآوری مدرن درسرویس رسانی کیفی و برخورداری این شرکت از پرسنل مجرب و متخصص موجب شده تا شرکت هواپیمایی معراج کمترین تاخیر را در پرونده پرواز های خود به ثبت رساند و نسبت به سایر ایرلاینها ۶ دقیقه زمان تاخیر پروازها را کاهش دهد.

اشاعه فرهنگ غنی اسلامی درکشورهای مقصد،تدوین برنامه های استراتژیک کمی وکیفی، هماهنگی با سیاست های توسعه کشور، ورود به بازارهای جهانی همراه با رشد پایدار،ایجاد ارتباط لازم وسریع ازطریق یک شبکه منسجم، حرکت درمسیر توسعه بخش حمل ونقل هوایی و صرفه جویی دروقت با انجام پروازهای به موقع، سری برنامه و اهدافی است که مدیرعامل شرکت هواپیمایی معراج از پیگری و عملیاتی شدن آنها نام برد.

زنگنه اظهار کرد: مجموعه شرکت هواپیمایی معراج در صدد است تا به زودی مراکز آموزشی خدمات رسانی متنوع را دایر کند تا الگویی نمونه از یک شرکت خاص پیشرفته را درصنعت هوانوردی کشورارایه و شعار"لذت پرواز مطمئن" راتحقق بخشد.

وی در پاسخ به سئوالی راجع به چگونگی سطح تنوع بخشی خدمات به مسافران در طول سفرهای نسبتا طولانی همچنین نحوه حمایت این شرکت هوایی از بخش های فرهنگی و ورزشی کشور گفت: مسافران داخلی وخارجی در طول سفر علاوه بر اخذ خدمات کلی از سری خدماتی چون دستیابی به روزنامه های استانی ، مجلات، ماهنامه ها و فیلم های ال سی دی های داخل هواپیما برخوردار می شوند و درسفرهای طولانی نیز می توانند از تبلت های موجود شرکت در طول سفر بهرمند شوند.

کاپیتان زنگنه، میزان سرمایه گذاری شرکت هواپیمایی معراج را ۱۰۰ میلیون دلارعنوان کرد افزود: توسعه ناوگان هوایی کشور و به بکارگیری سیستم های نوین فنآوری همچنین تمرکز برتامیین زیرساخت های مورد نیاز شاخص های مهمی است که دولت یازدهم باید به آن توجه ویژه کند و در تامین منابع مالی دست شرکت های هوایی را بگیرد و آنها را از تسهیلات ویژه صندوق توسعه ملی بهرمند کند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی معراج درباره‌ میانگین تاخیر پروازهای این شرکت اذعان داشت: در حال حاضر ما جزء کم‌ تاخیر‌ترین شرکت‌ها هستیم و میانگین تاخیرات پروازی این شرکت فقط شش دقیقه است.

وی با بیان این‌ که سال گذشته یک میلیون مسافر را جابه‌جا کردیم، گفت: چشم‌انداز ما تا پایان سال جابه‌جایی پنج میلیون مسافر است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۲۰

26 Dec 2019